Thursday, September 21, 2006

Sina, Mina ja Dupree .... You, Me and Dupree



Mis film?

Tavaliselt kui ma üksi kinos käin, siis ma valin just selliseid filme, mida ma igaks juhuks kellegile vaadata ei soovita. Mõnikord see läheb väga hästi täppi, teinekord on need just need kõige paremad filmid olnud :)
Ja kinos käin ma siis tavaliselt laupäeva päeval, kui Ketlin vanaema juures päevaund teeb.
Nii ma siis käisin ka üks viimane laupäev kinos komöödiat vaatamas. Film oli suures saalis ja oma arust eeldas mingit publikumenu vist, aga noh.....
Mõnikord filmitegijad saavad oma täiesti mõttetusse filmi terve hunniku täitsa häid näitlejaid ja siis lasevad nad neil endale lihtsalt vee peale tõmmata. Ma absoluutselt näiteks ei saa aru, mis häda sunni Michael Douglast sellistesse filmidesse ronima. Ei tea kas ta võtab ka sellest võistlusest, et kellel surres kõige rohkem asju on, osa. Igatahes igasugusesse jamasse ei tasuks küll ikka ennast toppida. Samas tuleb siis kellegile igaljuhul kummardus teha, et ta sellised näitlejad sinna saanud on.
Filmil endal puudub igatahes igasugunegi point. No ja siis et abiellusid, no ja siis, et isale peigmees ei meeldi, no ja siis, et peigmehel on sõber, kellel pole tööd.... no ja siis?
Kas sellest peab siis filmi tegema, mis isegi pole naljakas?

Mis meeldis:
Mitte midagi ei meeldinud. Isegi pruutkleit ei meeldinud. Kusjuures ma mõtlesin, et tavaliselt mulle filmide pruutkleidid ei meeldigi... ei ole need just kõige säravamad pärlid tavaliselt.... ikkagi... mitte midagi meeldinud :)))

Mis ei meeldinud:
Ei hakka ju ennast siin väga välja elama, aga ausalt ma ei saa aru, kellele see film üldse tehtud on ja kellele seda vaja on? Kusjuures mulle tavaliselt romantilised komöödiad meeldivad... või siis meeldisid.... äkki ma olen suureks kasvanud?

1 Comments:

At 6:10 AM, Blogger Marje said...

võibolla sa oled selle filmi jaoks liiga rase;)

 

Post a Comment

<< Home