Thursday, September 07, 2006

Lahkuminek... Break-up



Mis film?

Järjekordne film, kuhu naisi vist bussiga kohale toodi. Igaljuhul tuli uksest sisse järjest naisi, naisi ja naisi. Mõned naised, näiteks nagu mina, olid oma mehed ka ikka ilusti kaasa vedanud ;). Ja ütleks et õigesti tegin. Las vaatab naistefilmi ja äkki mine tea....
Kui vaadata filmi kui naljafilmi, siis kõik naljad olid treileris ilusti näha. Kui vaadata filmi, kui suhtedraamat, siis selle kohta ei olnud treileris midagi näha. Igatahes kiskus asi vahpeal tõsiseks ära... aga see selleks. Inimestele on antud võime ennast sõnadega selgeks teha, aga samas ei või me kunagi kindlad olla, kas meie mõte ka niimoodi kohale jõudis, nagu meie seda mõtlesime. Vot seda tean mina igatahes väga hästi, et minu mõtted Kalle enamasti niimoodi kohale ei jõua. Ja sllepärast ma teda ka pool filmi togisin, et vaata, vaata, ma pole ainuke :)))

Mis meeldis:
Vot nüüd ei oskagi midagi konkreetset välja tuua.

Mis ei meeldinud:
Kunagi ei ole asjad nii, et üks on ingel ja teine... Filmis jäi küll pidevalt tunne, et küll see mees on ikka siga ja kuidas ta ikka ei mõista jne. Aga noh saalitäis naisi, ma arvan läks sealt pärast filmi ka suhteliselt kõrgenenud enesehinnagnuga minema. Et kui on ikka mmes, siis üks normaalne naine võib ta vabalt ümber kasvatada.
Tõsiselt tahaks teada, kas mõnele mehele see film meeldib.

1 Comments:

At 2:33 PM, Blogger maris said...

vastus on http://kajakapesa.wordpress.com/2006/09/07/3-filmi/

 

Post a Comment

<< Home