Sunday, August 06, 2006

Tunnimees ... The Sentinel



Mis film?

Suhteliselt tavaline actionfilm, kus pahad mehed saadakse kätte ja saavad veel kõik kindluse mõttes surma ka. Peategelased ei olnudki suured ja tähtsad mehed, vaid hoopis pisikesed mutrikesed ühest süsteemist ja kangelane võis igaüks oma südames olla ;)
Ma ei saa öelda, et see oli mu lemmikflim, aga aega ma ka ei raisanud. Kõik jooksis ilusti ja kiiresti ja kella ma ei jõudnud küll vaadata :))

Mis meeldis:

Kui peaosaline ei oleks olnud nii suur nimi, siis ei oleks seda filmi üldse mõtet olnuks tehagi. Vähemalt oli hea meest jälgida ;).
Kui asi läks tõsiseks, siis päike ei paistnud, vaid ka taevas oli pilves ja ähvardas tormi ;).
Teise mehe inimlik arvamus - ta on teie sõber, iidol ja kes kõik veel ja ma tean et teil on raske teda tulistada, nii et valmistuge selleks. Kusjuures ise oli ta just see mees, kes seda teha ei suutnud.
Meeste suhtumine "meeleheitel koduperenaisesse". Ei ole ju mõtet teha nägu, et meestele ei meeldi ilusad naised ja nad kambas ei ohi ;)

Ei meeldinud:

see, et kui oli juba selge, et keegi on paha mees, ei olnudki nii raske ära arvata, kes see olla võiks.
Nagu ikka sellistes filmides, millegi pärast sarnaste inimeste eludel on täiesti ebavõrde kaal. Mõne surm on tavaline, teise ähvardamine nii oluline...
Kell 4 üles tõusmine on täielik ultreerimine :))))

0 Comments:

Post a Comment

<< Home