Thursday, September 07, 2006

Täname suitsetamast ... Thank You For Smoking



Mis film?

Kui ma selle filmi treilerit nägin, siis ei avaldanud see mulle mingit muljet. Ja kuna teema ka ei tundunud minu jaoks kuidagigi põnev, jätsin selle filmi lihtsalt kõrvale. Kui ma siis ükspäev lugesin vist ekspressist mingit lühitutvustust, kus öeldi, et film on mõeldud keskmisest tõsisemale kinokülastajale (mida iganes see siis ka ei tähendaks), tundus mulle küll, et nüüd peaks minema :)))
Kino saalis oli täiesti teistsugune publik ka. Kui tavalisene CCP kinokülastaja on ilusa beib koos peigmehe või sõbrannaga, siis seda filmi ei vaadanud mitte ühtegi sellist.
Film ise osutus aga positiivses mõttes suureks üllatuseks. Kui ikka film on tehtud mehest, kes oskab rääkida, siis mina ikka nautisin igat tema sõna. Kuidas ikka inimesel sellised mõtted ja sõnad suhu tulevad. Kohe kindalsti ei ülteks isegi sellisest seltskonnast ära ;)

Mis meeldis:
Filmi lihtsus ja ühtlane jooks. Palju pole vaja rohkem, kui koguasi ongi heale dialoogile üles ehitatud. Väga hästi mängitud peamees! Ja kui filmis 2 sellist "friiki" veel mängivad, nagu need ministeeriumi mehed seal olid, siis sellega on film minu jaoks tehtud. Kui mul oleks poeg, siis võiks ta vabalt olla selline ;). Minu jaoks üks filmi parimaid kohti oli poja "vestlus" emaga, teemal, miks ta ei võiks minna isaga koos tööreisile.
Igatahes üks parimaid filme, mida mina viimasel ajal olen näinud...

Mis ei meeldinud:
happy end. Täiesti mitte vajalik sellise filmi puhul. Aga noh kui peab, las ta siis olla, ega ma sellepärast ei kurvastanud ju :)

0 Comments:

Post a Comment

<< Home