Tuesday, August 22, 2006

Superpult .... Click


Mis film?

Mõnikord on päris hea minna kinno, kui sa mitte midagi ei oota sellelt filmilt. Seda näiteks siis, kui plaanis on vaadata nn mõttetut komöödiat :)). Saal oli rahvast täis ja inimesed naersid selliste kohtade peal, kus mind isegi muigama ei pannud... nii et mul veel lootust on ;). Samas oli film tehtud mõnest kohast natuke liiga tõsiseks, nii et need naerjad ei saanudki aru, mis nüüd juhtus. Samas ma ei saa öelda, et nalja ei oleks saanud. Eks elu ise ole ka selline, et ise ennast kõrvalt vaadates tundub mingi tegevus äärmiselt tobe või räägitud jutt mõttetu. Igatahes teist korda ma seda filmi ei vaataks, nalja peab elus ikka saama ;)

Mis meeldis:
et on olemas inimesed, kes ikka oskavad nalja teha. See ikka väga mõnus anne, kui teised inimesed sinu jutu peale naerma hakkavad :)
Päris mõnus oli vaadata, kuidas need inimesed elu 20 aasta pärast näevad. Autod ei lennanudki väga, aga mõnus puhas oli kõik.
Ja mehe pintsak oli mõnusa lõikega :)

Mis ei meeldinud:
Ei ole mõtet ju öelda, et see film ei olnud selline film nagu mulle tavaliselt meeldihb, sest seda ma teadsin juba enne kinno minekut. Ainuke asi mis ütleks, et sellist filmi ei ole mõtet vahepeal nii tõsiseks ajada, inimesed ehmatavad ära :))))

0 Comments:

Post a Comment

<< Home