Friday, August 25, 2006

Miami Vice


mis film?

Kui ma kinos selle filmi treilerit nägin, siis mul kummitas selle filmi muusika pool õhtut veel. Ma ei ole küll sellise muusika suur austaja, tegelikult ei ole ma üldse suur muusika austaja, aga kui minigi muusika kummitama hakkab, siis on muusikamees oma ülesande täitnud ;). Kunagi oli telekas samanimeline seriaal, mille juurde samamoodi kuulus seriaali muusika. See on ka peaaegu ainuke asi, mis ma sellest seriaalist mäletan peale Don Johnsoni üleskääritud käistega linase pintsaku ja mustade päikseprillide.
Filmis olid jälle 2 ilusat meest, kes nagu filmis ikka on natsake ilusamad ja andekamad, kui tavaelus mõni inimene olla suudaks. Muidu tõsine politseifilm, kus juba alguses teada on, et kõik pahad mehed lõpuks surma saavad ja mõni ilus naine ära päästetakse. Seekord siis paha naine, aga elu on karm ja ebaõiglane ju :)

Mis meeldis:
Väga meeldisid värvid. Kui ikka sisu on selline, siis ei ole ju mõtet päikesepaistel keerutada ja selliste värvidega öö annab ikka väga palju asjale juurde.
Kuidas saab musti inimesi nii ilusatena näida, et pärast seda tundub, et valged inimesed ei saa sinna midagi kõrvale panna. Aga kui siis näidati valgete inimeste seksi, kus valgust oli täpselt nii palju või vähe triipe, oli tulemus parem kui ma oleks osanudki arvata.
Väga meeldis taevas, kus lennuk nagu linnud lendasid ja millised pilved.
Üldse kõik mis oli filmis peale inimeste, oli kuidagi väga hea. Samas ma olen täiesti kindel, et samasuguseid pilte võib leida ka meilt, kui ainult oleks inimene, kes neid näeks ja üles võtaks.

Mis ei meeldinud:
Mis mõtet on ajada asi tõsiseks ja teha suur töö, et siis kõik mehed maha lasta. Kas neid siis kuidagi lihtsamalt ei saanud maha lasta. Mulle tundub alati väga vähe usutav, kuidas head mehed teavad kõike ja pahad mehed mingil hetkel hätta jäävad :)
Ma saan aru, et filmis peabki kõik kiirelt käima, aga muidu murdumatud mehed ei murdu ju mingi naise nõrkuse all - või murduvad? :)

0 Comments:

Post a Comment

<< Home